Are you part of or know a community-based organization that the Commission should consider contacting with outreach information about the public process?

  • If so, please check if that organization is on the Commission’s suggested outreach list.
  • If your organization is not listed, please submit the organization name and public contact information only using this form.

Agenda, public hearing videos and presentations, and other meeting-related materials will be added to the Calendar & Agenda page as they become available.

Grassroots guides to redistricting:

Additional Resources:

RFP Resources:

Request For Interest For Demography Services – Closed February 1, 2021, Responses

RFQ for Legal CounselForm Independent Redistricting Commission legal counsel contract – Closed January 15, 2021.
Proposal 1Proposal 2Proposal 3Proposal 4

Press Releases

La Comisión Independiente de Redistribución de Distritos de Ciudadanos del Condado de Santa Bárbara Organiza la Primera Audiencia en Persona el Miércoles 7 de Julio

July 1st, 2021|

La Comisión de Redistribución de Distritos Independiente de Ciudadanos del Condado de Santa Barbara (CIRC) está organizando su primera audiencia en persona el miércoles 7 de julio a las 6 p.m. en la Sala de la Comisión de Planificación del Condado de Santa Barbara ubicada en 123 East Anapamu Street en la ciudad de Santa Barbara.

La Comisión Independiente de Redistribución de Distritos de Ciudadanos del Condado de Santa Bárbara del Condado de Santa Barbara Lanza el Proceso de Redistribución de Distritos

June 14th, 2021|

La Comisión Independiente de Redistribución de Distritos de Ciudadanos del Condado de Santa Bárbara del Condado de Santa Bárbara (CIRC) está iniciando la fase de participación pública del proceso de redistribución de distritos con la primera de varias audiencias públicas.